Úplne nový modul KEETEC M CAN

Neustály vývoj a reagovanie na trh je veľmi dôležité a tak aj náš technický tím intenzívne pracoval na inovácii obľúbeného CAN BUS prevodníka Keetec M CAN. CAN BUS modul prešiel kompletnou softvérovou a aj hardvérovou premenou. Stal sa menším, lepším a univerzálnejším.

Neustály vývoj a reagovanie na trh je veľmi dôležité a tak aj náš technický tím intenzívne pracoval na inovácii obľúbeného CAN BUS prevodníka Keetec M CAN. CAN BUS modul prešiel kompletnou softvérovou a aj hardvérovou premenou. Stal sa menším, lepším a univerzálnejším.

Na veľkosti záleží.

Minimalizácia zasiahla aj M CAN. Optimalizácia rozmerov tak prispeje nie len k lepšiemu dizajnu samotného zariadenia, no do značnej miery aj k zjednodušeniu inštalácie. Pri montáži je tak oveľa jednoduchšie nájsť optimálne miesto na umiestnenie preplnenejšom priestore pod palubnou doskou moderných vozidiel.

 

Parkujeme s M CAN-om.

Aktivovanie a deaktivovanie predných parkovacích senzorov na základe rýchlosti vozidla je jednou z najobľúbenejších funkcií modulu Keetec M CAN. Najnovšia generácia tak obsahuje prepracovanejší algoritmus pre jej vyhodnocovanie a náš tím aj naďalej neustále pracuje na rozširovaní zoznamu podporovaných vozidiel.

 

Kto viac číta, viac vie.

Okrem bežných informácií teraz M CAN dokáže z CAN BUS zbernice navyše čítať a spracovávať informácie o zapnutí svetiel, zošliapnutí brzdového pedálu, či použití ručnej brzdy vďaka čomu sa jeho využitie značne rozširuje.

 

Naše 10-toro.

Najnovšia generácia bola vybavená 10-timi vodičmi s kompletne nastaviteľnou logikou využitia. Pri samotnej montáži je tak možné veľmi jednoducho  a rýchlo zadefinovať počet vstupov a výstupov, či upraviť polaritu podľa potreby montáže. Každý montážnik, tak dokáže jednoducho prispôsobiť M CAN potrebám konkrétnej montáže, čím sa modul stáva univerzálnym.

 

Aj pre 24V.

Rovnako ako pri novej verzii autoalarmu Keetec TS CAN aj CAN BUS prevodník M CAN dostal novú platformu napájacej časti dosky plošného spoja. Tá teraz umožní využitie systému aj pre vozidlá s 24 voltovou napäťovou sústavou a zároveň dosahuje rekordne nízke hodnoty v spotrebe prúdu.

 

ŠTART/STOP Vás už otravovať nemusí.

Funkcia úspory paliva ŠTART/STOP už dlhšiu dobu rozdeľuje motoristov na dva tábory. Pre tých, ktorí nepatria k jej fanúšikom a jej manuálne vypínanie po každom naštartovaní ich otravuje, bola do M CAN-u zapracovaná funkcia, ktorá umožní jej automatické vypínanie.

 

Nastavenie ešte nikdy nebolo jednoduchšie.

Kompletnou premenou prešiel aj program pre nastavenie systému pomocou PC. Elegantný a intuitívny dizajn Keetec softvéru teraz umožní kompletný manažment vstupov a výstupov tak, ako tomu nebolo ešte nikdy predtým. Zjednodušený proces online aktualizácie softvéru zabezpečí najnovšiu podporu vozidiel, ako aj okamžité zobrazenie prípojných bodov rovnako prispeje k zefektívneniu procesu montáže, čo s istotou ocení každý špecialista v oblasti.

 

Ak chceš viac.

Pre ešte efektívnejšie využitie je k M CAN možné doplniť o modul Keetec RF SMART 4P s doplnkovými diaľkovými ovládačmi a tak ovládať centrálne zamykanie formou zápisu do zbernice, ale aj využitie pre kalibráciu rýchlostných impulzov.